دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
شهادت السنوار شایعه‌ صهیونیست‌ها علیه جبهه مقاومت را شکست داد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی شهرستان کاشان گفت: انتشار نحوه شهادت یحیی السنوار، دروغ‌گویی، شایعه‌سازی و اتهام‌زنی‌های صهیونیست‌ها در جنگ روانی علیه جبهه مقاومت را با شکست مواجه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل کلثومی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، اظهار کرد: نحوه به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها را از هم پاشید و آسیب جدی به این رسانه‌ها وارد کرد.

وی افزود: صهیونسیت‌ها شایع کرده بودند که یحیی السنوار در تونل‌ها مخفی شده و یا با بهره‌گیری از اسرای رژیم صهیونیستی، سپر انسانی برای خود ایجاد کرده است در حالی که این سردار بزرگ با عنوان رزمنده در خط مقدم جبهه مقاومت حضور داشت و تا آخرین لحظه، نبردی قهرمانانه از خود به نمایش گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی بیان کرد: انتشار فیلم نحوه به شهادت رساندن یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با لباس رزم توسط صهیونیست‌ها موجب دمیده شدن روح و جانی تازه در بدنه جبهه مقاومت و پشتیانی و حمایت بیشتر مردم از حماس شد.

وی تصریح کرد: پیش تر رژیم صهیونیستی و برخی همپیمانانش اعلام کرده بودند که سرداران جبهه مقاومت از جمله عالم مجاهد حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله در ایران و یا فرزندان اسماعیل هنیه برای ترس از کشته شدن در قطر بسر می‌برند اما نصرالله در لبنان و فرزندان هنیه نیز در میدان نبرد در غزه به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام کلثومی اظهار کرد: انتشار فیلم به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در فضای مجازی و رسانه‌های نه تنها موجب خنثی‌سازی برخی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم صهیون علیه جبهه مقاومت شد بلکه شهادت السنوار قهرمانی برای فلسطینی‌ها و دیگر مسلمانان جهان نیز ساخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha